Miele eshop | em-shop.sk
BEZPLATNÉ KONZULTÁCIE A OBJEDNÁVKY
INFOLINKA: +421 911 650 333

Odstúpenie od zmluvy

Môžem vrátiť tovar bez udania dôvodu?

Spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Budeme však veľmi radi, keď nám svoj dôvod uvediete, lebo nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov a chceme svoje služby a výrobky stále zlepšovať.  Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenie od kúpnej zmluvy. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v odseku X. našich obchodných podmienok. Pokiaľ máte tovar zakúpený ako podnikateľ alebo firma, vychádzame v ústrety aj v týchto situáciách, o konkrétnom prípade rozhodneme vždy na základe posúdenia výrobku.

 

Ako mám tovar vrátiť?

Tovar je potrebné doručiť kuriérom na adresu: em-shop s.r.o., Clementisa 6, 97101 Prievidza, tel.: +421911503999.
K tovaru prosím priložte vyplnený sprievodný list "Odstúpenie od kúpnej zmluvy", v ktorom uveďte hlavne číslo nákupného dokladu a číslo bankového účtu.

 

Môžem vrátiť akýkoľvek druh tovaru?

Sú kategórie výrobkov, u ktorých nie je možné odstúpiť, alebo možno odstúpiť iba do určitého okamihu.

 

Kedy dostanem späť platbu?

Platby sa snažíme vždy vrátiť v čo najkratšom termíne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy v prípade, že nám bol tovar vrátený.

 

Mám tovar vrátiť aj s pôvodným obalom?

Tovar sa prosím snažte vracať vždy najlepšie v stave, v akom ste ho preberali - úplné, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý a v originálnom obale. Spotrebiteľ totiž zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než bolo nutné vzhľadom na jeho povahe a vlastnosti. Ak obal už nemáte, odstúpiť od zmluvy môžete aj naďalej, môže tým však dôjsť k zníženiu hodnoty tovaru.

 

K tovaru som dostal darček, mám ho tiež vrátiť?

Áno, ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy, ruší sa tým aj darovacia zmluva a je potrebné spolu s tovarom vrátiť aj získaný darček.

 

Čo ak vrátim tovar nekompletný, napr. bez príslušenstva?

Aby ste pri vrátení tovaru dostali späť celú sumu zaplatenej kúpnej ceny, musí byť vrátený tovar kompletný, teda vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo súčasťou predajného balenia. V prípade, že kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je použitý, poškodený a/alebo neúplný je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady v súlade s ust. § 457 a § 458 Občianskeho zákonníka SR, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu, nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

 

Čo keď sa tovar pri používaní poškodil?

Výrobok môžete vrátiť, aj keď je čiastočne poškodený. V prípade, že kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je použitý, poškodený a/alebo neúplný je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady v súlade s ust. § 457 a § 458 Občianskeho zákonníka SR, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu, nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.